poniedziałek, 26 października 2009

Spotaknie w PZG

8.10.2009
To bylo niesamowite przezycie... po raz kolejny mialam mozliwosc opowiedziec o swoich podrozach w Polskim Zwiazku Gluchych:) Moj byly nauczyciel jezyka migowego - Krzysztof Kowal (a obecny Prezes PZG) zaprosil mnie na czwartkowe spotkanie z osobami gluchymi. To dla mnie zaszczyt opowiedziec, gdzie bylam i co robilam:) Szczegolnie, gdy widzi sie tak niesamowite zainteresowanie osob gluchych tym co robie, co jest moja pasja. Podobno po moim wczesniejszym spotkaniu ( w styczniu) wiele osob wypytywalo Prezesa, co u mnie, jak moja milosc:) Straszliwie to mile!!
A nie wspomne juz o pozytywnej energii, jaka sie otrzymuje od tych ludzi na takim spotkaniu. To niemal jak moja wyprawa w gory!! Pozytywna energia krazy wsrod nas:)
Jestem szczesciara, ze moimi wrazeniami moge sie dzielic z tak niesamowitymi ludzmi:)
Dziekuje!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz